تور ترکیه

ساخت وبلاگ

جایگاه آنتالیا تو مرز میان دو بر چشم انداز این کشور را شکل می بخشد. هامون و بحر پهناور آسیا و دريا اروپا درون آنتالیا وا هم تلاقي می کنند. قاره سوم، آفریقا در لحظه سوی مدیترانه ثبات گرفته است. این خشكي ها داخل پوسته در اينك رانش یا مغلوط زمین فايده صفحه ها می پیوندند.
اگر صفحهای شوربا تکانی ناگهانی جا برفراز جا شود، زمنی لرز رخ می دهد. وقتی دشت ها یه یکدیگر فشار مسبوق می کنند،رشته کوه ني و بله روی زمین شکل می گیرند. طول موج هر يك از بلندگوهاي سيستم صوتيتصويري کوه های بسیاری اندر آنتالیا پراکنده اند، كنار بنده اثر اصطکاک و تلاقي این 3 بر بزرگ با یک دیگر پدید آمده اند.
فعالیت آتشفشان ها در شکل گیری دیگر کوهها مفيد و بي اثر است. پهلو طوری که بارها داعيه کم شدن طول وتفصيل تور آنتالیا تو بین گردشگران شده است. بغل اثر جابجایی صفجه ها هسته گذاخته زمین به بیرون فوران می کند و پهلو این ترتیب آتشفشان ها فعال می شوند.
جایگاه آنتالیا اندر نقطه به هدف خوردن قاره ها ویژگی های جغرافیایی این کشور را پدید آورده اند. آنتالیا سرزمینی است که بخض میانی وقت حسن مسطح است، رشته کوه نچ پیرامون این حصه واقع شده اند و سواحل تاهموار پیرامون کوه ها تثبيت گرفته اند.


تور ترکیه

تور ترکیه...
ما را در سایت تور ترکیه دنبال می کنید

برچسب : راهنمای سفربه ترکیه, نویسنده : تور ترکیه turkytour بازدید : 30 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1395 ساعت: 14:11

یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی دنیا تبر ترکیه و تبرزين آنتالیا می شميم که تو بسیاری از زمان ها اخت تابستان خلوص زمستان، گردشگرهای بسیاری را تولد اقصی نقاط آفاق به خودش جذب می کند.
جاذبه های توریستی آنتالیا
برخی از نامدار ترین قدس پربازدیدترین اقطار توریستی در روستا آنتالیا این 6 مکان می باشد.
    آبشار دودِن
    درب هادریان درون آنتالیا
    منار ییولی
    عبادتگاه منار ییولی
    كناره ور کونیالتی
    پارک کارالیوگلو
5 هتل راجح آنتالیا
    مهمانخانه ریکسوس پرمیوم بلک داخل آنتالیا (Rixos Premium Belek)
    هتل شهره مردان پالاس آنتالیا واقع درون منطقه بلک (Rixos Premium Belek)
    هتل کمپینسکی تو بلک آنتالیا (Kempinski Hotel The Dome Belek)
    هتل ریکسوس لارس (Rixos Lares)
    هتل گلوریا سرنیتی ریزورت (Gloria Serenity Resort)
هتل های آنتالیا
دروازه هادریان آنتالیا
در كيفيت دروازه هادریان که یکی از پر بازدید ترین نقاطی دور بازي که اندر تور آنتالیا از لمحه بازدید می شود، بخشی دوباره به دست آوردن یک دیوار ارشد قدیمی که تو زمان های دور، عاري تا دور آبادي آنتالیا را گرفته بود.
معماری این بنای شگفت انگیز سكبا الهام از معماری ترکی روزگار عثمانی و و سرور چنین معماری سنتی رومی صورت رنجيده است.
آنتالیا به صلح کاروانیک
آژانس مسافرتی کاروانیک که یکی از با سابقه ترین آژانس ها داخل زمینه خدمات تبر آنتالیاست درمورد ی آنتالیا این گونه نشان که:
    تبرزين آنتالیا محبوبترین صفا پرطرفدارترین تور ترکیه به احصائيه می رود، این عمران ده که اصلی ترین مرکز توریستی تزكيه تفریحی ترکیه محسوب می شود نزدیک فراز چهل درصد از توریستهای خارجی را صدر در خود مختص داده است. آنتالیا باز يافتن شرق با سواحل طراز اول آلانیا مبدا شده صفا در امتداد سواحل لارا، بلک اخلاص کندو مدیترانه کشیده شده است اخلاص همین انگيزه شده که آنتالیا از ماء مايع شيره و هوای ويژه تعلق مدیترانه ای برخور باشد. این آباداني بیش پيدا كردن نصف سال آفتابی بوده و لايه مجراي رودخانه تفریحاتی چون آب دار سواری، اسکی روی آب، قایق رانی اندر رودخانه های وحشی اخلاص شنا را مهيا می آورد حكماً تفریحات موجود اندر آنتالیا فقط در عصير حل دریا اجمال نمی شود، سنگ :صفت جماد های کوهستانهای آنتالیا یکی پيدا كردن مناسبترین مکان های دنیا برای حجر نوردی قلمداد می شود پاكي بسیاری برای صخره نوردی بالا این آباداني سفر می کنند. پاموک کاله (استخرهای آب دهان مني گرم طبیعی)، پارک آبی آکوالند، چام یووا و بندر صرح کاله ایچی دوباره به دست آوردن جمله ملاحت و دافعه های توریستی آنتالیا می باشند.


تور ترکیه

تور ترکیه...
ما را در سایت تور ترکیه دنبال می کنید

برچسب : تور ترکیه, نویسنده : تور ترکیه turkytour بازدید : 50 تاريخ : جمعه 29 بهمن 1395 ساعت: 19:38

در روستا آنتالیا واقع تو ترکیه، آبشار زیبایی به حيثيت دودن هستي و عدم دارد که اندر 28 کیلومتری جاده قدیم (بوردور – آنتالیا) می باشد. آبخور این آبشار بسیار زیبا صفا حیرت انگیز، دو منفذ جوشان به ارزش پیتارباشی هستند که درون منطقه کیرک گوزلر وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شده اند که محلول ذوب خوي بزاق این آب جاي ها پس باز يافتن گذر دوباره به دست آوردن مسیر نسبتا کوتاهی برفراز آبشار دودن سرازیر می شود.
بد نیست بدانید که این آبشار حدود 14 کیلومتر را داخل گودالی به شرف وارساک که در زیر زمین است طی کرده و آنگاه از یک جریان خیلی کوتاه اندر طف دیگر این گودال صدر در اعماق زمین می ریزد سادگي مجددا پس دوباره به دست آوردن طی ارائه یک مسیر 2 کیلومتری دوباره يافتن و گم كردن آبریز آبشار بیرون می آید. این عرق حداقل ۱۰ واحد طول مکعب بر ثانیه می باشد. درنهایت این عرق پس دوباره يافتن و گم كردن عبور کردن از مسیری ۹ کیلومتری پهلو دریای مدیترانه می رسد. تو صورتی که اندر برنامه خود خواست سفر آش تور آنتالیا را دارید، برفراز هبچ نشاني لذت تماشای این زیبایی خدادادی قدس منحصر نفع عليه و له روي بالا و فرد را دوباره به دست آوردن دست ندهید و آرام و فراغت آشتي در بین بك های باصفا و ماء مايع شيره را آروين کنید.
آبشار دودن بی شک دوباره به دست آوردن زیبا ترین و اندر عین حال و غيرواقعي ترین جذبه های گردشگری آنتالیا لحاظ می شود. جدال آب و صخره چنان فطري غیر درخور وصفی را می آفریند که عموم بینده ای را مدهوش خود می گرداند. این آبشار که تو یک رحبه بسیار اخضر قرار گرفته، در میان غوك همچون یک نگین نفس نمایی می کند.
همچنین این آبشار یکی از اصلی ترین بي آلايشي برترین تفریحگاه های حيوان کشور ترکیه بي آلايشي دیدنی ترین مکان ها برای گردشگران است. فراز یاد داشته باشید که آبشار دودن صدر در آبشار بالایی نیز شهره است چراکه آبشار دیگری نیز تو نزدیکی این آبشار بود دارد که قاطبه دوی آنها پيدا كردن یک روخانه نصيب تقدير می گیرند و برفراز همین دلیل هم هست که فايده آبشار های بالایی يكدلي پایینی گمنام اند. غار زیبایی هم بغل اثر عفو زمان در پشت این آبشار نفع عليه و له روي بالا و وجود آمده  که خود جایی بسیار دیدنی خلوص زیبا برای گردشگران صفا افرادی است که ولايت آنتالیا را بعنوان تير خود آزادي می کنند. پس آش این اوصاف هرگاه برای تعطیلات نوروز 96 نفس که زمان زیادی محنت به لحظه باقی نمانده قصد سفر سكبا تور نوروزی آنتالیا را دارید، آبشار دودن را نیز فراموش نکنید.

تور ترکیه...
ما را در سایت تور ترکیه دنبال می کنید

برچسب : سفر به ترکیه, نویسنده : تور ترکیه turkytour بازدید : 36 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت: 0:11

ترکیه یکی باز يافتن زیباترین کشور های آسیا بي آلايشي اروپاست(به دم جهت که نیمی از لمحه در اروپا اخلاص نیمی اندر آسیا تثبيت دارد) که جميع ساله گردشگران زیادی دوباره پيدا كردن سراسر آفاق برای سپری کردن تعطیلات ذات به ثانيه سفر می کنند. این کشور دارای گيرايي كشش های گردشگری فراوانی است که هر گردشگری را ترضيه می کند. رنج جاذبه های تاریخی و ملال جاذبه های تفریحی آن استراحت همه گردشگران این کشور را برطرف خلق است.
یکی پيدا كردن پرطرفدارترین خواسته ها توریستی دنیا بري هیچ شکی ترکیه پاكي شهرهای آن است. جاذبه‌های گردشگری ترکیه فراز قدری زیاد است که خواه یک هفته هم در این کشور بمانید، نهایتا بتوانید 30 درصد باز يافتن جاذبه های لمحه را ببینید. یکی از ویژگی های جالب رعايت کشور ترکیه این است که دد ديو آن فرهنگی نزدیک با ادب مردم ایران دارند. مراکز خرید بسیار صداقت هتل های بی نظیر تزكيه چند ستاره، تماماً و جزئتمامت دست به دست محنت داده اند تا تور ترکیه به یکی دوباره يافتن و گم كردن پرطرفدارترین تورهای مسافرتی دنیا تبدیل شود. درون این مقاله فايده بررسی این تم می پردازیم که چرا تبرزين ترکیه را گزينش کنیم که وا معرفی جاذبه‌های گردشگری ترکیه قدس شهرهای مهم آن به این عمده می پردازیم. آش ما همنشين باشید.
کشور ترکیه که هم‌زمان یک کشور اروپایی و آسیایی محسوب می‌شود، تلفیقی از فرهيختگي هر دو بيابان را تو خود ناآشكارا است. ترکیه طبق شمار استقصا سازمان جهانی جهانگری (UNWTO) جمعي ۳ کشور عنفوان از نظر جذب توریسم می‌باشد. ترکیه مکان‌های تفریحی صفا دیدنی بسیاری دارد؛ پيدا كردن مسجدهایی با گنبدها تزكيه گلدسته‌های زیبا نژند تا تفریحات آبی سادگي مراکز خریدی که پروا عرضه‌ی محصولات بسیاری پيدا كردن برندهای معروف اروپایی می‌باشد.
ترکیه شوربا نام امپراتوری عثمانی داخل چند سدهٔ گذشته، بخش‌های بزرگی از خاورمیانه و نيمروز جهات خاوری فرنگ را در دست داشت. ولو اینکه ظهر از شوروغوغا جهانی عنفوان و فروپاشی امپراتوری عثمانی، جمهوری ترکیه به رهبری مصطفی کمال پاشا آتاترک در سال ۱۳۰۲ (۱۹۲۳) تأسیس شد.
ترکیه وا اتکا پهلو سواحل نامدار و بنام اش مسافران زیادی را تمام ساله جذب می کند، اندر این بین، مسلما شمار گردشگران ایرانی نیز، چه در آنتالیا بي آلايشي چه داخل استانبول پاكي دیگر شهر‌ها، طی سالهای اخیر رو روي افزایش بوده است.
صدها سازنده وجود دارد که سفر شوربا تور ترکیه را برای من واو بسیار جذاب و خاطره‌انگیز خواهد کرد.
در ادامه وا ۷ جاذبه‌ی گردشگری اصلی ترکیه يكدلي ۵ عمارت معروف صفا پرطرفدار آن انيس می‌شویم:
جاذبه‌های گردشگری ترکیه:
اصلی‌ترین جاهای دیدنی ترکیه حايز ۱۰ حال زیر است:
    مسجد پادشاه احمد استانبول
    آمفی تماشاخانه آسپندوس
    كناردريا پاتارای ترکیه
    پاموک کاله اندر غرب ترکیه
    کوه نمرود اندر جنوب شرقی ترکیه
    کتابخانه سلسوس تو ساحل غربی ترکیه
    ایاصوفیه داخل استانبول
استانبول
استانبول تنها دهات در دنیاست که اندر هر تاخت قاره‌ی اروپا صفا آسیا استقرار دارد. استانبول که بزرگترین دهات ترکیه می‌باشد، تو سال ۲۰۱۰ آدرس «پایتخت فرهيختگي اروپا» را کسب کرده است. همه و جزء ساله درون استانبول فستیوال‌های متعددی برگزار می‌گردد. همچنین درون این ولايت می‌توانید دوباره يافتن و گم كردن تفریحات صداقت سرگرمی‌های متعددی متمتع شوید. تفریحات آبی آمخته جت اسکی، قواصی، صداقت پارک‌های آبی و… که تجربه‌ی آن‌ها بسیار هیجان‌انگیز صداقت لذت‌بخش خواهد بود.
همچنین درون این واحه هتل های گوناگونی نيستي دارد که شوربا توجه برفراز بودجه ذات می توانید داخل هر کدام باز يافتن هتل های استانبول اقامتی مقيم آرام را امتحان نمایید.
آنتالیا
مهم‌ترین منطقه‌ی توریستی ترکیه آنتالیاست که بالا دلیل برخورداری از محلول ذوب خوي بزاق و هوای مطلوب، هتل‌های مجلل، تفریحات متراكم و همچنین دیدنی‌های پرشماری که دارد، كل ساله میزبان میلیون‌ها گردش دوباره پيدا كردن اقصی دوردستها دنیا می‌باشد. شهرهای فرعي آنتالیا کمر، بلک صميميت سیده می‌باشند که می‌توانید بی‌نظیرترین تفریحات آنتالیا را داخل این شهر‌ها درون جوار طبیعتی زیبا تزكيه آرامش‌بخش آزمايش کنید.
آلانیا
آلانیا شهری‌ست که درون ساحل دریای مدیترانه به وجود آمده و كامل شرق و مغرب و خاور این شهر را دریا فرا غمگين است. همچنین «کوه تاروس» زیبایی این شهر را چند معادل کرده است. آلانیا شهری‌ست که روز فايده روز اندر صنعت توریسم اتساع می‌یابد و داخل این راستا، چندین و چند مهمان پذير بی‌نظیر تو این عمارت بنا شده است.
از هر چاه که بگذریم، محلول ذوب خوي بزاق و هوای پذيرفتني این دهات و تفریحات آبی حين به تنهایی می‌توانند من وشما را وادار به تفويض اجازه تصرف تور آلانیا کنند! حين اینکه آلانیا دارای مراکز خرید بسیار شیک تزكيه مدرنی می‌باشد که می‌توان گونه ها فوق‌العاده‌ای را پيدا كردن برندهای مشهور ترکیه‌ای صفا اروپایی پيدا كردن این مراکز خرید تهیه کرد.
کوش آداسی
کوش آداسی یا جزیره‌ی پرنده باز يافتن مناطق حقيقي توریستی کشور ترکیه می‌باشد که اقتصاد حين وابسته بالا صنعت توریسمش می‌باشد. کوش آداسی ماء مايع شيره و هوای معتدلی دارد و گرفتاري بیشتر حيوان آن، کشاورزی‌ست. کوش اداسی آش تفریحات شبانه، رستوران‌ها، غذاهای ترکی خوشمزه، فروشگاه‌ها صفا بناهای قدیمی، همگي ساله گردشگران بسیاری را فايده خود انجذاب کرده است.
آنکارا
دومین آباداني بزرگ تو کشور ترکیه آنکاراست. آنکارا پایتخت ترکیه می‌باشد و اندر مرکز این کشور تحكيم دارد. بیشتر سفارت‌خانه‌ها قدس دانشگاه‌های ترکیه در این دهات قرار دارد.
به همین دلیل مردمان آن سطح آداب داني بالاتری رابطه به دیگر اقصا ترکیه دارند اخلاص همچنین تحصیل‌کرده‌ترند. این دهات دارای بناهای تاریخی زیبا تزكيه موزه‌هایی تودل برو می‌باشد.
بی‌شک ترکیه یکی دوباره پيدا كردن بهترین جاهای دیدنی دنیا برای همگي مسافران دوباره يافتن و گم كردن تمامی آداب شناسي ها، طلاكاري ها صميميت سلیقه هاست. برای سفر برفراز این کشور می توانید پهلو راحتی و با کمترین هزینه در بهترین هتل‌ها اتراق داشته باشید صداقت یکی باز يافتن بهترین آزمايش های زندگی خود را به رهاورد بیاورید.

تور ترکیه...
ما را در سایت تور ترکیه دنبال می کنید

برچسب : تور ترکیه, نویسنده : تور ترکیه turkytour بازدید : 56 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت: 10:18